dinsdag 17 juli 2012

Op goede hoop

Voor diegenen die hier blijven heeft weerman Frank op de radio zonet toch goed nieuw gebracht. Er wordt opnieuw warm weer aangekondigd in het Belgische. Te laat voor mij want als alles mee zit vertrek ik morgenvroeg.

In het hooggebergte is de temperatuur gemiddeld 13°C. Er is daar een nat seizoen maar dat is al gepasseerd, het klimaat is er nu vooral droog en winderig. Hoger in de bergen is regen steeds mogelijk en nog iets hoger zelfs sneeuw.

Ik hoop op zo veel mogelijk steun de komende dagen. Alle kleine beetjes brengen een mooi geheel samen. Zo gauw ik weet wat de balans van de opbrengst is, laat ik het meteen weten op de blog. Kijk bij sponsoring hoe en waar je kan steunen aan het goede doel! Voor zij die ons reeds gesponsord hebben nog voor ik weg ben. Heeeeeel erg bedankt, in naam van Inti Sisa en de klimmers!

Zo ben ik klaar om te vertrekken voor een avontuur dat je hier kan volgen. Van de aankomst tot het belgische bier dat mee gaat voor na de beklimming.

Adios,

Laus

http://youtu.be/IlYk6bMarys

Geen opmerkingen:

Een reactie posten